متن تسلیت فوت برادر

متن تسلیت فوت برادر

متن تسلیت ۱

پرواز کبوتر سپیدبال آرزو برادر نازنین و ارجمندتان گرچه کوچی از آشیانه خاک است و فقدان ظاهری‌اش تحمل‌پذیر نیست اما از آنجا که ساحت سینه معصومش از عشق به لقای حق پر بود، بی‌قراری شما جان پاکش را آزرده خواهد ساخت. بی‌شک صبر و شکیبایی شما نیز در نزد حضرت حق جایگاهی والا خواهد داشت.

متن تسلیت ۲

خبر درگذشت برادر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

متن تسلیت ۳

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی‌شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می‌کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال‌زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش‌اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.

متن تسلیت ۴

گذر برادرِ با جان برابرتان  از این دنیای خاکی مرا را در اندوهی جانگداز فرو برد. برادری که به سبب نیک‌خویی و پاکیزگی کردارش اینک از خاک به افلاک پرکشیده و در ملاء اعلی همنشین فرشتگان است. پس دل قوی دار و تسلیت کوچک مرا بپذیر.

متن سایت ۵

دامنه هستی جاوید از ازل تا ابد گسترده است. اندوه و زاری آنان راست که عمل خیر و کردار صواب نداشته‌اند. رحمت حق بر روح گران‌سنگ برادرتان باد که اعمال نیکش زبانزد همه است.

متن سایت ۶

دست ویرانگر اجل گل شکوفای زندگی ما را پرپر کرد و اندوهی بیکران بر قلوب داغدار ما گسترد. این درد به دل نمی‌گنجد و تنها اشک‌ها می‌توانند تسلی خاطر باشند. پس اشک می‌ریزیم و داغ درگذشت برادر را تسلیت می‌گوییم.

متن سایت ۷

رفتن عزیزترین‌ها، یادآور ناپایداری دنیا و تعلقات آن برای همه ماست و آنچه از برادر می‌ماند تنها خاطره چشمان مهربان، دستهای گشاده و قلبی که چه بسیار با مهری برادرانه برای ما تپیده است. درگذشت برادر گرامی‌تان بر شما، پدر عزیز، مادر گرامی، خواهران و برادران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت باد.

متن تسلیت ۸

یاران رفیق و همنفس و یار من کجاست

مردم ز غم، برادر غمخوار من کجاست

من بیخودانه سینه بسی کنده‌ام زدرد

گویید مرهم دل افکار من کجاست

وحشی بافقی

متن تسلیت ۹

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم

من به داغ تو جوان رفته ز دنیا چه کنم

بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان

من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم

متن تسلیت ۱۰

از دست دادن برادر واقعه‌ای ناگوار دردناک است و تسلیت گفتن درگذشت برادر به آشنایان ضروری می‌نماید. پیام عرض تسلیت برای فوت برادر را از من بپذیرید.

متن تسلیت ۱۱

برادر پشتوانه زندگی است و فقدانش رنج‌آور و جانکاه است. این غم را به شما تسلیت می‌گویم.

متن تسلیت ۱۲

دریغا که نخل بارآور زندگی برادر ارجمند و دلسوزتان از دار فانی تسلیم طوفان مرگ شد. تسلیت من در سوگ برادرت نثار تو باد.

متن تسلیت ۱۳

درگذشت برادرت اونقدر سنگین و جانسوزه که باورش برام سخته؛ ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نداریم. تسلیت میگم.