پیام تسلیت فوت همسر

 متن تسلیت فوت همسر

متن تسلیت ۱

همسفر در راه ماند..زندگی سخت است…لیک..در سفر باید بود…همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه ..سختی راه را مینماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.

متن تسلیت ۲

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

متن تسلیت ۳

سوگ فقدان همسر صبری الهی را می طلبد ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید

متن تسلیت ۴

از شنیدن خبر فوت همسر محترمتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم،از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

متن تسلیت ۵

خاطرات خوب به جا مانده از همسرت می‌تواند در زمانهای سختی تو را آرام کند. قلب من و دعاهای من همیشه روانه تو و خانواده ات می باشد.

متن تسلیت ۶

تسلیت صمیمانه من را برای از دست دادن همسرت بپذیر. میدانم چقدر همدیگر را دوست داشتید ، خداوند به دلت صبر و شکیبایی بدهد.

متن تسلیت ۷

عمیقا خدا را شکر می کنم که در زندگی ام با تو وهمسرت آشنا شده بودم. او یکی از بهترین آدم هایی بود که در زندگی ام دیدم . من هیچ گاه او را فراموش نخواهم کرد. تسلیت من را بپذیر.

متن تسلیت ۸

دوست عزیزم برای من که سال هاست شاهد خوشبختی شما دو یار در کنار هم بوده ام شنیدن این خبر خیلی خیلی سخت بود ، کلمه مناسبی برای تسلیت پیدا نمیکنم ولی بدون من همیشه کنارتم و قلب منم از دیدن غم تو غصه داره ، همیشه میتونی رو من حساب کنی رفیق .