پیام تشکر بابت عرض تسلیت

متن تشکر بابت عرض تسلیت

متن تشکر ۱

از کلیه همکاران محترم که با ارسال پیام تسلیت در سوگ از دست دادن …. عزیزم در کنارم بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم بتوانم در مراسم شادی این عزیزان جبران و خدمت نمایم .

با تشکر

متن تشکر ۲

بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود [پدرم / مادرم / پدربزرگم /…]، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

متن تشکر ۳

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می‌زند اما تحمل این مصیبت با شرکت شما دوستان و همراهان و خانواده‌های دور و نزدیک که در مراسم تشییع، خاک سپاری، سوم و هفتم مرحوم مغفور شادروان …

که همگام و التیام بخش بودید و در این محفل تلخ مصیبت، بار از دوش همگی ما برداشتید، با قطره اشکی، کلامی، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید و سبکبارمان کردید، سپاسگزاری کرده، باشد در ایامی به دور از رخت سیاه و نغمه عزا، بر خوان شادی‌های همگی شما پاسخگوی خوبی باشیم

روزهایتان دور از غم           همراهی‌تان مستدام

متن تشکر ۴

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم و بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد. و همه به وسعت قلبهایتان آمدید و در مراسم خاکسپاری، سوم و هفتم روانشاد …  با قطره اشکی، ارسال متن تسلیت یا نثار تاج گل، قلب های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید. محبت و صفایتان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

از طرف خانواده …

متن تشکر ۵

از دوستان محترمی که ما را در اندوه پیش آمده یاری رسانده‌اند، می‌خواهیم مراتب ادب، احترام و سپاس ما را از شرکت مهربانانه خود در مجلس سوگواری پیش آمده پذیرا شده و آرزو داریم در رنگین‌کمان زندگی‌شان رنگ اندوهی نبینیم.

متن تشکر ۶

سوگی که در زندگی ما سایه انداخت توانفرسا بود. سپاس ما را که با حضور گرم خود به تسکین دردمان آمده بودید، بپذیرید.

متن تشکر ۷

با اینکه هر رهگذری باید که روزی گردونه خاک را بگذارد و بگذرد، فقدان ظاهری عزیزان طاقت‌فرسا و نیازمند تسکین است. از اینکه ما را در اندوه از دست دادن [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان به همت والای خود نواختید، شما را اجری عظیم و پاداشی درخور از آستان حضرت حق باشد.

متن تشکر ۸

از اینکه با دست مساعدت ما را یاری فرموده، در سوگ [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] با جان برابرمان محبتی درخور از خود نشان دادید، از شما تشکر می‌کنیم و آرزو داریم سایه مهر حق از زندگی شما کوتاه نگردد.

متن تشکر ۹

از کلیه عزیزانی که ما را در سوگ […] مهربانمان یاری نموده، در تسکین آلاممان منشأ اسکات خاطر مصیبت‌دیدگان شده‌اند، سپاسگزاری نموده، آرزو می‌کنیم فصل سبز زندگی‌شان خزانی نداشته باشد.

متن تشکر ۱۰

از محضر ارزشمند شما که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری نموده و امیدواریم به جای سایه اندوه در زندگی‌تان آفتاب تابان شادمانی و وداد درخشان باشد.

متن تشکر ۱۱

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و با حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

متن تشکر ۱۲

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

متن تشکر ۱۳

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتون، برای من بسیار با ارزش هست. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

متن تشکر ۱۴

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت و یادداشت و پیامک و تلفن لطف و محبت خودشون رو به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند

متن تشکر ۱۵

عزیزان همکار… از اینکه توانستید به لطف عمیم خود درد هجرت […] ما را تسکین ببخشید، از شما سپاسگزاری نموده و امیدواریم اجری عظیم در پیشگاه حضرت حق داشته باشید.

از طرف…

متن تشکر ۱۶

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

متن تشکر ۱۷

سینه سرشار از محبت همه یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

متن تشکر ۱۸

هرکس در کاستن اندوه دیگران قدمی برمی‌دارد، عمرش دراز و خورشید مهرش تابان بود. از اینکه با ارسال پیام تسلیت پلک مهری بر سوگ پیش آمده ما گشودید، خدا یارتان و پرتو صفایتان گسترده باد.

متن تشکر ۱۹

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید. امیدوارم زندگی‌تان برقرار و آفتابی باشد.

متن تشکر ۲۰

محبت جنابعالی و پیام تسلیت ارزشمندتان برای من و خانواده‌ام بزرگ‌تر از مصیبتی بود که بر اثر مشیت باری تعالی بر ما حادث شد. خود را از شکر این نعمت الهی که ما را از محبت بزرگوارانه شما بهره‌مند فرمود، عاجز می‌دانیم. از خداوند متعال خواهانیم همواره شاد و سربلند باشید.

دوستدارتان…

متن تشکر ۲۱

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند ،همیشه سبزند، و آنانکه محبت ها و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به یاد می مانند،از رفقای با معرفتم ،که با حضورشون در مراسم خاکسپاری و ختم مادربزرگم ،من را شرمنده کردن تشکر میکنم ،و از تمامی دوستان گلم که با پیام هاشون ابراز همدردی کردند ممنونم ، ان شاالله تو شادی هاتون جبران کنم

متن تشکر ۲۲

بهترین دوستم ، بی نهایت از تو سپاسگزارم بخاطر اینکه در این مصیبت تلخ در لحظه هایی که توان و طاقتم را از دست دادم در کنارم بودی و دست محبت و نوزاش بر سرم کشیدی ، امیدوارم لایق آن باشک که در خوشحالیها و لحظات خوب زندگی ات کنار تو باشم.